Dag 1 - Om mig

Publicerat: 2011-02-01 kl: 12:40:34 i Dagbok
Ja vad ska man berätta om sig själv då. Ni vet att jag heter Jennifer, jag fyller arton nu i Februari och jag läser andra året på IT-gymnasiet med inriktning programmering. Just nu vet jag inte vad jag vill göra efter gymnasiet men det löser sig väl förhoppningsvis!

På sportlovet så flyttar jag in till stan = inget busskort så då blir det till att cykla. Jag är inte så jättesportig nuförtiden, men jag har spelat både handboll och fotboll. Testat på fäktning och pilbåge.

Utöver detta så har jag en familj på mamma, pappa och en syster. En underbar pojkvän och ett ganska litet försök till en fritid. Just nu så gäller det mesta på min fritid att se till att göra läxor. Siktar självklart oftast på ett bra betyg (alla betyg förutom IG är bra).

Utöver detta så gillar jag att göra en massa programmering, webbdesign, fotografering och matlagning. Planen är att det ska komma en ny kategori med mat inlägg. Där kommer det finnas recept och betyg utefter hur bra den maträtten är som studentmatlåda.

Förutom detta gillar jag att äta mat, helst onyttigt och att se på animé, läsa manga och en hel drös massa böcker är något jag mer än gärna gör när jag har tid över.

Är det något mer ni vill veta så är det bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; jo det är bra, självdå?:)

2011-02-01 @ 13:12:09
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

kul att få veta lite mer om dig! :D



sv. jo...hoppas bara att allt löser sig nu.

2011-02-01 @ 13:54:46
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

grattis i förskott då ;D

2011-02-04 @ 15:22:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback