Skräckfilmen i verkligheten

Publicerat: 2011-07-24 kl: 23:40:12 i Dagbok
Det har inte känts rätt att blogga om glada saker. Precis som många andra har jag läst det mesta som har skrivits om det som har hänt i Norge. Internet är tyvärr segt som skam här ute så jag har bara följt med i de tryckta tidningarna. Tårarna är inte långt borta varje gång man läser en ny artickel. Tyvärr finns det många människor som kan göra sådana saker men jag hoppas verkligen inte att detta kommer att hända igen. Mina tankar går till de som förlorat nära och kära. Hade jag haft tillgång till ljus hade de varit tända.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :D!

2011-07-25 @ 11:01:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid igen

SV; Ja, det gör jag med givetvis, men det känns faktiskt som att det kan hålla bra länge! Vi sa det båda två då vi började träffas att vi är ute efter något längre och mer seriöst. Jag menar, jag har faktiskt barnen att tänka på och jag vill inte ha någon som känner att dom ska komma och sedan blir dom less för att dom inte inser hur det är att ha barn - och han har bara haft långa förhållanden och vill satsa på ännu längre så att säga.

Så det var vi ense om direkt :)

Kram!

2011-07-25 @ 22:21:29
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback