Sponsrat: Möblera!

Publicerat: 2011-10-03 kl: 16:42:32 i Dagbok

Hur känner ni inför att möblera hem?


Jag vet att jag har en benägenhet att jag vill att allting ska sa enhetligt ut, allra helst ska ju ett och samma tema vara anpassningsbart till hela rummet! Nu när vi flyttade i vintras var det ju mycket skit man hittade men samtidigt mycket som man hade glömt bort.


Förvaring är också viktigt för mig, speciellt nu när jag bor på en mycket liten yta (hemma hos mina föräldrar). Men å andra sidan behöver jag ju inte betala för mat eller så än heller ;) Det har ju sina fördelar! Just nu är mitt rum inte enhetligt så jag håller på och försöker få in så mycket ändring som jag hinner med! Dock kan man ju inte byta ut alla möbler på en och samma gång så det blir lite i taget. Sen hoppas jag på att kunna flytta hemifrån inom ett år eller två så vi får se hur det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback