Sponsrat: Spraydate

Publicerat: 2011-10-05 kl: 12:42:27 i Dagbok

Hur är det med er när det gäller dating? Alltså internet dating? Tycker ni att det är något bra och är det något ni kan tänka er att använda er av eller använder ni er redan av det? Nu vet jag att jag inte har så många äldre läsare ;) i alla fall inte som kommenterar men om ni finns där så får ni gärna berätta vad ni tycker om detta eftersom det är mycket intressant!

Gratis nätdating är ju i alla fall något som man kan testa på, Spraydate har detta och dessutom tycker jag att deras sida ser väldigt bra ut. Jag får ett seriöst intryck och tycker att det är lätt att hitta runt.

Dock vet jag själv inte om jag skulle kunna tänka mig att testa detta, av den simpla anledningen att jag inte har något behov av det! Hade jag inte varit i ett förhållande hade jag kunnat tycka att det vorit en kul grej att se om det funkar bra eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback