God jul!

Publicerat: 2012-12-24 kl: 01:27:39 i Dagbok
God jul på er!

Ligger i sängen och skriver igen, förvånande? ;) Spenderar varje kväll innan jag somnar med datorn i knäet och någon bra serie så det är inte så förvånansvärt! Ville bara kolla in en snabbis och önska er en god jul! 
Jag har en någorlunda annorlunda jul i år, eftersom det har varit en hel del sjukhusbesök i släkten (alla har slutat positivt!) så är det förhinder för de vi brukar fira med att träffas på jul som vi brukar göra så det är "bara" familjen som gäller under dagen. Vilket fått mig att inse hur mycket jag uppskattar och tycker om min släkt. Hela tjocka släkten ska veta att ni är älskade! Vet att farmor läser, du får visa för farfar och Farbror om du vill ;)
Uppskattar inte att få presenter mer än att bara få vara med nära och kära under jul, det är alltid så mysigt och ett stort knytkalas blir det också alltid. Så den här julen kommer att kännas lite konstig men det löser sig på något sätt. Jag ska ta mig iväg till pojkvännen på kvällen och hans familj, sen firar vi med mormor & morfar när de orkar och vi kan få ihop det. Resten är helt fritt ifrån bestämda planer, men det brukar lösa sig på något sätt till slut!
Så god jul på er och gott nytt år om jag inte bloggar innan nyår, jag får se lite hur jag gör. Ska njuta av sällskap och massa god mat i första hand!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback