På fredag hämtar jag Toulouse!

Publicerat: 2012-12-13 kl: 07:17:00 i Hjärtats fröjd
Idag händer det massor, ikväll ska vi iväg och kolla på The Hobbit! Innan det ska vi ut och äta gott och imorgon ska jag hämta hem min lilla kattunge! :) 
Men tillbaka till dagen, jag ska iväg och göra något drastiskt, ringa en del viktiga samtal, köpa kattmat, börja plugga inför den andra omtentan och möjligtvis hinna med att kolla nya avsnittet av Modern Family med! Ledsen för mycket text och lite bilder men ni kan få se en sneak-peak på Toulouse!

Kommentarer
Postat av: carro

ja, fast min är inte ny! ;)
Vad gjorde du för piercing? :)

Svar: Ja du ;) Har haft den nu i alla fall vad blir det, sen i torsdags ^^
Jennifer

2012-12-13 @ 20:56:38
URL: http://caarro.se
Postat av: Karolin

Gud vilken söt liten kisse!

Jag jobbar som biomedicinsk analytiker och obducent på en patologavdelning. Jag har skrivit ett inlägg om det i den andra bloggen (tror jag). Jag ska se om jag kan hitta det inlägget och kopiera över det. :)

Svar: Ja hon är söt, men alldeles djävulsk idag ^^Såg det! Lät toppen :)
Jennifer

2012-12-15 @ 07:34:22
URL: http://www.gamlabollar.wordpress.com
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysigt med en liten kattunge:)

Svar: Ja massor! :) Dock är hon sjukt busig så måste sätta massor med gränser just nu, lite småjobbigt men samtidigt vill jag ha hela gardiner ^^
Jennifer

2012-12-15 @ 17:44:31
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback