Sömnproblem

Publicerat: 2012-12-23 kl: 01:09:00 i Boktips
Ligger i sängen med datorn i knäet för att jag är för pigg för att sova, har varit för lite ute och rört på mig och gjort allmänt för lite saker. Har lite för mycket kreativitet i mig och inget används! Jobbigt för mig att jag inte kan somna eftersom klockan ringer kvart i nio imorgon. Går ju inte att missa Greveholm! På tal om det, är det någon av er som också kollar på julkalendern? Tycker det är lite sådär julmysigt att gå upp i tid på morgonen och sätta sig framför tvn med frukost (om man hunnit göra iordning den innan det börjar) och kolla de korta 13 minutrerna.
I mitt fall är det ju i och för sig snarare så att jag sträcker mig efter tv-kontrollen och startar tvn på mitt rum, ligger kvar i den varma sängen och kollar på julkalendern, sen zappar jag runt lite, är det vardag kollar jag nyheterna, gomorron Sverige och lite annat. Nu igår (eller idag?) kollade jag film tills klockan blev tolv! Fastnade i Polarexpressen som helt plötsligt var mycket mysigare att ligga kvar och kolla på trots att den var svenskdubbad än att gå upp i kalla lägenheten och fixa frukost! :) 
Saknar denna lilla godingen lite, skarvar är tydligen rätt gött att ligga och sova i ibland!
Nej men jag ska ta och försöka dra något serieavsnitt så att jag blir trött eller ta fram en bok, det var ett tag sen jag läste skönlitterärt. Tipser om Gossip Girl serien som är lättsmält när man läser mycket facklitteratur eller annat, inget vidare djupt som man behöver lägga näsan i boken några timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback