Wanties Ansiktsvård!

Publicerat: 2012-12-17 kl: 15:45:00 i Kroppsvård
Alla dessa vill jag ha! Rengöringen i pumpflaska har jag testat förut, innan jag bytte till Lumene, vilket jag inte riktigt är nöjd med i slutändan eftersom jag tycker att min hy är torr och den ska återfukta! Vichy har jag hört massa bra om så det vill jag börja prova men först tillbaka till Neutrogena och blanda den med Vichy´s nya hudkräm som jag är så sjukt nyfiken på!
Alla produkter går att hitta på apotek runt om i Sverige, har ingen koll direkt på vilka apotek som har vilka produkter men det ska finnas nästan överallt! Har man tur kan man hitta Neutrogena till rabatterat pris på exempelvis City Gross eller Ica Maxi och dylikt. 
 
Detta inlägg är inte sponsrat utan bara vad jag själv vill skriva om. Jag har inte fått betalt för att skriva vart produkterna finns utan ger er bara informationen eftersom det kommer att bli frågor om detta annars.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!
Mja, det behövs inget inlägg för det. Jag har inte blogg.se så det är ändå inte samma men jag kan hjälpa dig ändå! :)
Gå in i din bloggs inställningar och på första inställningssidan klickar du i "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet". Har jag för mig i alla fall, det var ganska länge sen jag hade blogg.se-blogg :) Lycka till!

2012-12-22 @ 20:07:37
URL: http://mariellejensen.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback