Wanties from Cubus/Julklappstips till mig!

Publicerat: 2012-12-12 kl: 00:47:17 i Hjärtats fröjd
Sandy Coat 799kr, gillar verkligen alla tre färgerna, en grå kappa har jag redan dock. Svart är ju alltid bra att ha men den vinröda vore ju toppen med eftersom den ger en färgklick! Svart eller vinröd dock, spelar egentligen ingen roll, båda är superfina!
Gaby Coated Pant 399kr, svart allra helst, men finns också denna i vitt och vinrött. Svart för att det passar till allt och klassiskt, ger dessutom lättare att hålla koll på om det dyker upp fläckar eller inte!
Benedicte Dress, 249kr. Finns bara i svart men älskar verkligen urringningen på denna! Ge mig ^^ 
Eftersom det är svårt med storlekar och sånt, speciellt om man köper till någon annan än sig själv och om någon i min släkt läser här så vore ett presentkort på Cubus helt okej det med. Däremot för att jag ska kunna inhandla dessa tre godingar krävs det en större summa! Men man kan alltid önska sig och se vad som händer ;)
 
Inlägget är inte sponsrat, jag har inte länkar någonstans. Jag visar upp deras kläder eftersom jag tycker om dom och vill tipsa er. Alla bilder är lånade ifrån Cubus.com

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

De där byxorna är snygga:)

Svar: Ja de riktigt snygga! :)
Jennifer

2012-12-12 @ 13:37:25
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: carro

Den är grym! ;)
Vampire diaries är också riktigt bra! :)
Såg btw att du skulle flytta, vart då någonstans? :)

Svar: Ja Vampire Diaries är riktigt bra, just nu är det lite segt dock! Är i början av säsong 3 :)Billingssluttningen ligger lägenheten på :)
Jennifer

2012-12-12 @ 15:48:00
URL: http://caarro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback