Garderobsart

Publicerat: 2012-11-12 kl: 18:55:12 i Inredning
Insidan av min garderob är verkligen hur tråkig som helst, ni vet det där vita som bara är. Garderoben är i övrigt från Ikea, vet inte vilken serie men vanliga dörrar. 
Eftersom den är just så tråkig och det känns som om jag springer i min garderob tusen gånger per dag så bestämde jag mig för att göra den lite mer trevlig. Alla bilder och kommer ifrån tumblr.com från justgirlythings. Utskrivet och uppsatt för att det är saker som inspirerar mig / saker som jag gillar och tycker om. Jag kommer ju att flytta ifrån denna garderob så jag har inte riktigt kommit på något bra ställe att få med mig mina bilder. Har ni några tips på vart jag skulle kunna fortsätta med detta kollage i min lägenhet? Jag har ju klädkammardörren men den är inte så ofta jag kommer att ha öppen eftersom den tar en massa plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback