På onsdag skriver jag kontrakt!

Publicerat: 2012-11-10 kl: 03:01:18 i Inredning
På onsdag skriver jag på kontrakt för denna fina, lilla och mysiga lägenhet! Köket ska målas om och hallen ska fixas till lite med mattan och väggarna, sen vill jag göra om i klädkammaren för att ljusa upp men det är bara i planeringsstadet med det sista eftersom det är en hyresrätt och jag inte får göra precis vad jag vill. 
Såhär hade jag i alla fall tänkt mig möbleringen, kommer att få skala av mycket! Har inte plats för bokhyllan eller skrivbordet eller min stora byrå så det är mycket som ska bytas ut och mycket som ska köpas in. Det är inte lätt att flytta hemifrån! I samband med detta kommer jag även att skapa en ny kategori för inredning, det är typ det enda jag är galen i utöver skolan just nu. Kan ju lika gärna dela med mig här och ge er tips längs med vägen :)
Just det, angående vattenmärket på bilderna, på hemsidan Styleroom.se finns jag med ifall ni vill följa mig där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback