Serierna jag följer!

Publicerat: 2012-11-19 kl: 22:47:35 i Film & Serier
Sett att en del andra gör liknande listor så här kommer min, dessa är de serier som jag följer på en veckobasis just nu! 
 
Måndag:
The Simpsons- klassiker, alltid bra till när man äter eller bara allmänt samtalsämne!
Family Guy - har inte sett igenom alla men jag följer de nya avsnitten som släpps.
 
Tisdag:
How I Met Your Mother - är egentligen skitbra men man börjar tröttna. Kom igen Ted visa oss vem din fru är!
90210 - Var en serie jag började på i våras och tog mig igenom rätt fort, inte lika spännande nu som i början men fortfarande sevärd.
Gossip Girl - läser även böckerna men inte samtidigt som serien är igång, det blir bara fel eftersom det inte är helt 100% synkat med personer och namn osv.
2 Broke Girls - Skitkul! Se den!
 
Onsdag:
Raising Hope - Urgo den med, se den!
Hart of Dixie - härlig för alla som gillar Rachel Bilson, bara att slå sig ner och ni har några timmar med härlig glädje framför er.
New Girl - Började kolla, slutade kolla, började kolla igen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den eller bara stör mig på den.
Happy Endings - har bara sett avsnitt 1, håller på och tar mig ikapp på denna!
Dont trust the b---- in apartment 23 - Skitkul den med!
 
Torsdag:
Modern Family - Charmig måbra serie!
Nashville - Inte riktigt ikapp denna heller, tog mig någon vecka att faktiskt se hela avsnitt 1 så jag har inte bestämt mig för om jag ska fortsätta med denna.
 
Fredag:
The Big Bang Theory - Lika charmig som 2 Broke Girls. Se!
Vampire Diaries - Håller på och tar mig ikapp fortfarande, började se denna i somras och har bara en säsong att ta ikapp.
Up All Night - Charmig, kul, enkel att se när man inte vill tänka eller anstränga sig alltför mycket.
Greys Anatomy - Följt det sen start, måste ju fortsätta!
Glee - Min måbra serie! Går inte att missa och gör mig alltid (9 av 10 fall superglad)!
Scandal - Sett första avsnittet, funderar på om man ska ta och fortsätta eller om jag ser på för många serier? ;)
 
Lördag:
Tomt! 
Haven om jag tar mig tid och börja på någon ny.
 
Söndag:
Once upon a time - Trevlig serie som jag ser på tillsammans med pojkvännen.
Merlin - Har inte kommit igenom säsong 1 än!
 
Övriga serier som för tillfället inte är igång:
Doctor Who, Game of Thrones, Anger Management, Downton Abbey, Kendra, Mrs Browns Boys, Pretty Little Liars, Smash, Sherlock, Suits, The IT Crowd, True Blood.
 
Serier jag har sett igenom och som är avslutade:
Best Friends Forever, Camelot, Charmed, Chuck, Friends, Kyle XY, Little Brittain, Little Brittatin USA, One Tree Hill, Sabrina the teenage Witch.
 
Serier jag ser igenom som är avslutade:
7th Heaven, Drawn Together, House, Scrubs, Sex and the City.
Om ni tycker att jag ser på för mycket serier får ni klaga på att jag pluggar bra till något på tvn! ;)
Vill ni veta mer om vad jag tycker/tyckte om någon av de serier jag inte har skrivit något om är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har lite frågor om gymnasiet som jag undrar över och skulle vara jätte roligt om du tittade in och svarade på några utav dom. Har gjort två frågor på varje del, en för dom som gått gymnasiet och en för dom som ska :) Kram!

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2012/november/gymnasie-val.html#comment

Svar: Visst kan jag kolla in och se om det är något jag kan bidra med :)
Jennifer

2012-11-20 @ 19:47:23
URL: http://tomson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback