Sims

Publicerat: 2012-11-21 kl: 22:37:16 i Dagbok
Tro mig ni har inte missat så mycket idag för det har inte hänt så mycket ;D Har suttit och pluggat i princip nonstop sen jag gick upp, lagade första målet mat vid halv tre (!), köttbullar med makaroner! ^^ Typisk tentapluggs och studentmat! Skitgott dock!
Jag har bokat tid för vaccination mot HPV och jag har tagit mig igenom typ all litteratur jag behöver inför tentan. Borde börja repetera men klockan är mycket och ledighet är bra för hjärnan!
Så nu installerar jag Sims istället ;)

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Flitigt. Sims har jag dock aldrig förstått det roliga med. ^^

Och tack snälla! :)

Och ja det är en fördel. Fast jag pluggar faktiskt bättre när jag har min karl i närheten, knasigt nog. Fast det viktiga är att ha SPACE när man pluggar, så det ska bli väldigt skönt för min del. Kunna plugga ordentligt. ^^

2012-11-25 @ 19:25:25
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback