Tampoons for free Vip Aco cleansing mousse

Publicerat: 2012-11-18 kl: 21:37:00 i Kroppsvård
Denna produkt har skickats hem till mig via en sponsor. Jag har alltså inte betalat något för detta.
 
Månadens vip utskick ifrån Tampoons for free kommer i samarbete med ACO som skickar ut ett produktprov på deras nya cleansing mousse. Jag har bara hunnit prova den några gånger men jag har redan ett mycket positivt intryck av den. Man får även med en kupong som ger rabatt om man köper cleansing mousse via apotea.se
HÄR kan ni få köpa cleansing mousse för bara 35kr inklusive fri frakt! Glöm inte att skriva in kampanjkoden acointim.

PS Glöm inte att Tampoons for free och Reddville är samma sida! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback