Tips till alla som vill ha volym i håret!

Publicerat: 2012-10-11 kl: 20:19:54 i Hjärtats fröjd
Det här är lite äldre nyheter men det är strunt samma, har stött på ett nytt märke som jag tycker förtjänar lite information. 
Och för att förtydliga lite, inget av det jag skriver om är "Köpt" på något sätt förutom de inlägg jag döper till Sponsrat: då är det ifrån en annan hemsida. Kommer upp ett inlägg om denna med, måste tipsa er om den! Jag väljer att skriva om saker eftersom jag tycker att de är bra eller jag vill informera er om dessa. Inte för att jag fått något hemskickat som betalning eller liknande.
 
I alla fall, tillbaka till ämnet jag egentligen skulle skriva om. Hempz Couture har en serie med hårprodukter (4st), som är 100% parabenfria, glutenfria och 100% vegan och har anti-fade egenskaper. Det står också att hårserien passar alla hårtyper. För alla ni som kör på noo-poo och liknande kanske detta är något för er? :)
Deras Volumizing Collection (vem vill inte ha volym liksom?!) Låter helt fantastisk och kollar men på priserna är det faktiskt inte så farligt!
Volumizing Shampoo ger volym, fyllighet och vårdar håret, finns i flaska om 300ml och ligger på ca 249kr.
Volumizing Conditioner är ett lättviktigt volymgivande balsam som också ger glans och fyllighet till håret. En flaska på 250ml kostar ca 249kr.
Volumizing Root Lifter sägs ge håret extra fyllighet och maximalt lyft vid hårrötterna. Förbättrar hårets hälsa, styrka och glans. 213 gram ligger på ca 235kr.
Volumizing Créme är volymgivande och vårdande. Skyddar även mot värmestyling och UV-strålar (perfekt på sommaren med andra ord). 150 ml kostar 235kr.
Trackback