Lily Lolo släpper ny ögonskuggsprimer!

Publicerat: 2013-04-11 kl: 19:52:00 i Make-up
Den 25 mars släppte Lily Lolo deras nya ögonprimer Prime Focus! Jag har fått ett produktprov hemskickat och håller på och testar den för glatta livet. Än så länge är jag mycket nöjd!
Den är lätt att applicera över hela ögonlocket med pensel eller fingertoppar, har en naturlig formula och innehåller argon och jojobaolja som skyddar och vårdar det känsla ögonområdet.
Primern har två olika färger. Buff och Lemon, de är vaxbaserade och kan enkelt blandas ihop för att neutralisera lockets nyans. Prime Focus utlovar att ögonskuggorna ska fästa bättre, hålla på plats längre och förstärka färgerna. 6 ml är det i varje burk och säljs bland annat på Apoteksgruppen, Nelly.se, Eleven.se, Ellos.se & Brallis.se. En burk kostar 179 kronor.
 
Återkommer med en recension så fort jag provat färdigt! 
Jag har fått detta varuprov hemskickat gratis, inlägget är dock inte köpt utan jag skriver detta utan avtal och för att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback