Ta det lugnt efter sjukdom!

Publicerat: 2013-04-11 kl: 14:15:57 i Fitness
Var på gymmet igår som jag skrivit förut och dum som jag är kan jag ju inte låta bli att ta i och fortsätta där jag slutade. Detta ska man ju inte göra. Man ska börja lugnt så att man inte blir sjuk igen (eller i mitt fall förkyld). 
Satt hemma och frös under kvällen så drog på mig knäsockar i raggsocksmodell och en filt för att just inte få tillbaka förkylningen. Jag ökade ju till och med på en av mina maskiner igår för att det kändes som om det var för lite annars.
 
I alla fall, slutsatsen är. Se till att bli friska och börja lugnt! Ta inte i som ni gjorde innan ni blev sjuka om ni gymmer utan håll er till lättare eller mindre övningar. Kroppen måste vänja sig även om hjärnan vill så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback