Effektiva lördagen

Publicerat: 2013-08-10 kl: 21:37:23 i Dagbok
En promenad ner till stan blev ju som sagt av, men innan det kollade jag som tur var upp och min kalender håller (säger man så?) hela året ut!  Med andra ord, jag behöver inte ta mig det besväret att kolla efter en ny än på några månader. Däremot blev det några nya böcker, min enda svaghet! Ska visa vilka lite senare, förmodligen imorgon eftersom jag inte kommer ta med mig datorn imorgon dock så kommer det bli blogginlägg från mobilen! 
 
Jag har även hunnit med att städa lite lätt, tvätta och satt upp gardinen i köket. Dessutom har jag rensat i bokhyllan, städat ur några av de "rutorna" som är där i, effektiviserat det. Hängt upp vinterjackan på vinden (på tiden!) och funderar nu på om jag ska ta och färgkordinera bokhyllan eller om den ska vara så som den är nu, efter serier och om jag har läst boken eller inte? Har ni några bra förslag så kommentera! Jag funderar nog kanske inte sådär jättelänge till men det går ju göra om, om det inte skulle bli bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback