En lista

Publicerat: 2013-08-19 kl: 18:59:20 i Dagbok
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
Jag tror att den är inställd på halv åtta från när jag var iväg och jobbade sist!

Hur många resväskor äger du? 
Ingen!

Vilken var den senaste filmen du såg? 
The Sorcerers aprentice
 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? 
Galenskaparna!

Vad åt du till middag senast? 
Korv med bröd!

Kan du vissla?
Jag har kunnat men kan inte längre.
 
Tittade du på tecknat när du var liten? 
Ja

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 
Osäker på om Elins esplanad eller Commerce är närmast.... Googla! ;)

Hur många syskon har du? 
Ett, en syster.

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 
Tre, men den fjärde är klädstol!

Pratar du några andra språk? 
Engelska och spanska.

Diskar du din egen disk? 
Ja, jag har ju ingen diskmaskin och bor ensam så....

Har du gråtit offentligt? 
Ja.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? 
Har varit sugen på en tatuering hur länge som helst men är inte helt hundra så det kanske blir av i framtiden!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? 
Både och, beror väl på vad man gör!

Vad har du med dig in på bion? 
Popcorn!

Vad har du för väder? 
Sol med lite moln.

Har du en blogg?
Abosolut inte ;)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? 
Svenska eller engelska tror jag!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam

Vilken är din favoritdrink? 
Antingen Sex on the beach eller strawberry daquiri.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
Beror på vad jag ska göra, minst 6 timmar!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
Lite till och från, planerar in en hel del slappartid med just nu!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? 
Ja.

Vilken är din favoritfrukt? 
Bananer.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? 
Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 
21

Vad var det senaste du åt? 
Popcorn

Hur valde dina föräldrar ditt namn? 
"Du kom ut och det syntes att du var en Jennifer"

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 
Upp med hakan!

Tycker du om att krama folk? 
Ja!

Äger du en digitalkamera? 
Japp.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Ingen vad jag vet om!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? 
Kommer inte ihåg vad mina föräldrar sagt att det skulle varit... Men jag hade väl hetat något vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback