Hemmadag med gym

Publicerat: 2013-08-19 kl: 13:02:25 i Dagbok
De senaste dagarna har jag varit ur usel på att blogga, jag vet! Men nu blir det bättring på det, fram tills jag ska iväg till Turkiet har jag inte mycket jobb inbokat men en hel del annat att fixa. Som tur är finns det mycket fritid som jag kan styra över själv, med andra ord. Jag kommer bo framför datorn! 
Nej men även om jag hellre skulle vilja stanna hemma framför datorn hela dagen idag och se ikapp alla serier jag ligger efter med och bara mysa i soffan så ska jag släpa iväg mig till gymmet, köpa en hel del städgrejer som jag upptäckt att jag saknat och sen är det storstädning, disk och en del annat tråkigt som är på gång hemma hos mig. En bra spellista på Spotify och lite dunk, dunk på volymen så kommer det gå fort. 
Men vi hörs lite senare, jag tänkte även spela in lite filmer så jag har lite redigering att göra (bland annat), för att komma igång med att filma regelbundert igen. Så har ni några bra idéer på tags eller liknande ni vill se mig göra. Tipsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback