Hur många böcker ska man packa?

Publicerat: 2013-08-21 kl: 23:02:10 i Dagbok
Fortfarande upp efter både styrka, kondition och dessutom en promenad uppför och nerför Billingen idag. Nästan rekord för mig att fortfarande vara vaken och uppe! Blir väl snart sängen men ändå.
Pratade en stund med Johanna förut idag, gud vad jag saknat henne. Måste se till att vi tar vara på den veckan vi har tillsammans. Även om vi kommer ligga vid poolen med varsin bok blir det ju mycket tid att umgås ändå! Frågan är hur många böcker kommer jag behöva packa ner i väskan och hur mycket kommer jag att få plats med? Funderar på vilken resväska jag ska ta med, har ju en del solkrämer och liknande som ska lyckas få plats också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback