Recension: Vecka 36

Publicerat: 2013-08-13 kl: 18:19:00 i Boktips

Vecka 36 är en grymt bra deckare som passar mycket bra att läsa under sommaren och vid poolen om man är utomlands! Sofie Sarenbrant är en fantastisk författare och Erik Johansson som läste upp den (jag lyssnade via Storytel), har en helt fantastisk röst att lyssna på. Hela boken blev på något sätt magisk och jag ville bara läsa mer böcker som Sofie skrivit. Med andra ord slängde jag mig på fortsättningen på boken som heter Istället för dig. Jag kan väldigt lätt tänka mig att läsa mer av hennes böcker (jag har redan börjat på den tredje) och kan knappt få nog! 

Fakta ifrån Storytel om boken.

LÄNGD: 7T 26M

SPRÅK: SVENSKA

KATEGORI: DECKARE

SERIE: BRANTEVIK: 1

FÖRLAG: DAMM FÖRLAG

UTGIVEN: 201103

ISBN: 978917351798

KRIMINALROMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback