Styrka & Kondition 2013-08-11

Publicerat: 2013-08-12 kl: 00:31:00 i Fitness
Gåragens träningspass var brutalt! Varmt, svettigt och mycket härligt. Körde igenom mitt styrkepass och sen utöver detta 7 kilometer på löpbandet. 7 km inklusive uppvärmning, nedvarvning och sen intervaller med joggande och sprint! Härligt värre men varmt och svettigt som sagt. Failade totalt på att hålla mig ifrån onyttiga saker dock. Tur att det är ny vecka nu. Nya vanor som ska in. Först och främst byta ut fika och liknande saker mot frukt! 
Efter att det blivit till en vana ska jag se till att börja med att få i mig mer vatten per dag!
 
Nu ska jag däremot gå och lägga mig och sova! Fastnade lite i suburgatory, älskar den serien. Ska däremot upp om 6 timmar för att fira pappa och sen åka lite snålskjuts tillbaka in till stan. Båda mina jobb ska hinnas med idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback