Thank God I´ts Friday!

Publicerat: 2013-08-09 kl: 12:21:37 i Dagbok
God morgon! Jag har avnjutit ett långsamt uppvaknande, ringt vårdcentralen för att ta tag i lite saker. Glömde dock fråga en sak så det får jag ta när jag kommer dit nästa vecka! Jag har ju sånt hemskt nageltrång (har haft i evigheter), så det kanske vore dags att ta tag i det nu och få det gjort och done with. Trött på det och att det gör så satans ont att råka slå i tån någonstans. 
 
Hur som helst, molnen spricker upp och jag är inte lite avundsjuk på alla härliga människor som kommer få se Gyllene Tider i Skövde ikväll. Hade så gärna velat gå men 495 kr är lite för mycket för mig för en biljett just nu. Men sånt är livet, jag tar och njuter av kvällen med pojkvännen istället och om en liten stund ska jag iväg och jobba. Dessutom tänkte jag ta mig förbi gymmet och köra ett kort konditionspass innan jag möter upp A vid bussen! 
Jag hoppas att ni haft en toppenmorgon och att resten av dagen blir lika härlig som jag har förväntningar på att det ska bli!
Gårdagens uppiggande väder och räddningen på bussen hem efter nattjobbet! Jag var så trött igår och trodde verkligen att jag inte skulle orka gå hem från busshållplatsen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback