Liten önskelista inför jul

Publicerat: 2013-12-11 kl: 20:12:00 i Dagbok
En liten del av min önskelista inför jul!
Sen passar det alltid bra med doftljus, (fräscha, söta dofter Yankee Candle har många bra!), pengar till kläder och annat roligt! Sen önskar jag mig faktiskt ett eget kamerastativ men jag vill ut i butikerna och prova och klämma på dem innan jag bestämmer mig för vilket jag vill ha så det är pengabidrag där med. 
Utöver detta passar ju ett minneskort till mobilen, lite acceptans och mindre klagande från människor runt mig och en mycket trevlig jul! 
Nu har du lite att välja på farmor ;)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Vill också ha en foreoluna =D

Svar: Jag är så taggad på en! Varit sugen i ett antal månader nu men inte riktigt tagit tag i det och köpt en ^^
Jennifer

2013-12-12 @ 15:36:11
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback