#18

Publicerat: 2013-02-11 kl: 19:06:00 i Dagbok
#18
Så var det ju det här med att man skulle skriva något varje dag också, jag vill hemskt gärna låta bli att faktiskt skriva upp nummer i de andra inläggen som jag hade skrivit i alla fall. Med andra ord jag funderar på vad jag ska skriva om i de här inläggen istället. Det kommer ju oundvikligen bli några "andra" inlägg med nummer också emellanåt. Men alltså, ja det finns inte så mycket spännande att veta om mig. Fick nyligen veta av min kära mor att jag tydligen inte tålda soja när jag var liten heller så kan vara därför jag fått ont i magen av den sojamjölk jag köpte... Kul värre för er att veta alltså! ^^ 
Hoppas att er dag har varit bra och att den avslutas med något gott att äta! Jag har pluggat i princip hela dagen förutom en paus ner till stan för att inhandla lite blockljus till mitt ljusfat som jag har ståendes i fönstret. Behöver också kolla på gardiner egentligen men jag orkade inte med det idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback