#34

Publicerat: 2013-02-26 kl: 21:57:00 i Dagbok
Jag vet att jag inte har lagt upp några bilder från Ikea resan ännu, jag har så sjukt mycket att göra i pluggväg att det är lite svårt att hitta tid men jag ska försöka jag lovar! Tänkte dessutom försöka hinna med att spela in en liten video imorgon och visa vad stadsbesöket idag innebar och vad jag köpte :)
Bokrean kan man ju inte missa och fyra böcker fick följa med mig hem, ska visa det imorgon! Men först nu, ska jag sjunka ner i Sankta Psyko. Har två böcker skrivna av Johan Theorin som jag inte läst kom jag fram till så nu den här och sen Blodläge när mamma och pappa kommer ihåg att ta med den hem ifrån sommarstugan!
Hoppas att din dag varit bra och att natten blir utvilande och att du vaknar pigg och glad imorgon.
 
Johan Theorin har totalt skrivit fyra böcker, Nattfåk, Skumtimme, Blodläge och Sankta Psyko. Två av fyra är avklarade och jag måste läsa mer!
#34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback