Att diska för hand är som att

Publicerat: 2013-02-02 kl: 16:36:08 i Dagbok
#11
En natt avklarad, eller ja avklarad kanske man inte ska säga det låter så negativt! :)
En natt har gått och än så länge trivs jag, inget har egentligen kommit på plats förutom min dator och tvn (haha nej jag är inte alls serienörd!). Drar igenom alla nya serier som kom igår just nu. Ska ställa mig och diska upp lite mer saker snart och skära upp frukten så det är lätt att ta sig bara för att det är nyttigt och gott! 
Återkommer med bilder och en liten lägehetsvisning så fort jag får "vanligt" internet, att ladda upp bilder och video på mitt mobila nät kommer göra att det tar slut och jag vill hemskt gärna kunna kika in imorgon också! :)
Får vanligt internet på måndag för övrigt så det dröjer inte länge! Har tid att redigera och spela in lite videosar (om det nu går i alla flyttkartonger och röra)!
Hoppas eran helg blir bra och har varit bra, glöm inte bort Mello ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback