Banangröt!

Publicerat: 2013-02-03 kl: 11:27:15 i Mat
#12
Dagens frukost! Banangröt kokad på min alldeles egna spis ;)

Jag ska ta och äta upp gröten (jag äter frukost riktigt sent idag jag vet)! Sen ska jag ta mig igenom lite träning och hoppa in i duschen, boka tvätttid och börja rensa lite bland mina kläder. Fota lite saker jag inte vill ha kvar och lägga upp på tradera och liknande. Hojta till om ni vill att jag länkar till auktionerna sen (kommer inte läggas upp idag eftersom internet är så sjukt segt). Sen tänkte jag kanske hinna med att spela in en snabb video och visa er hur lägenheten ser ut i nuläget (med alla lådor och innan de har gjort irodning med nya tapeter och golv). Men den kommer inte heller att laddas upp idag eftersom internet är alldeles för ostabilt! Men imorgon kväll så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback