Flyttar hemifrån!

Publicerat: 2013-02-01 kl: 06:29:00 i Hjärtats fröjd
#10
Idag flyttar jag! Så det bästa av allt är att plocka iordning på allting i mitt rum tills pappa slutat jobba och han kommer med kärran så kan vi börja lasta på. Alla hyllor ska ner, tvn ska ner ifrån väggen och det sista av mina saker ska ner samt mitt överlevnadskit ska plockas ihop. Sen kommer Andreas hit med så kör vi en vända (blir förhoppningsvis bara en vända, så mycket saker har jag ju inte!). Lastar ur alla möbler och plockar in kartongerna, sen antar jag att det blir jag som får bjuda på pizza, frågan är bara om mamma och pappa ska ha med eller om de vill tillbaka hem och fixa "riktigt" fredagsmys! :)
 
Överlevnadskit (om inget annat blir uppackat):
Hudrengöring samt återfuktning
Tandkräm
Tandborste
Dator
Laddare
Mobilladdare
Högtalare
Plånbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback