Jönköping here we come!

Publicerat: 2013-02-24 kl: 12:47:00 i Dagbok
#32
 
Dagen spenderas på Ikea i Jönköping, det hann med att bli en lång lista med saker som skulle inhhandlas! Vi får se hur tunn min plånbok är när vi kommer hem. Däremot kommer det bli en hel del saker att ta med till lägenheten som behövs och som jag vill ha! :) Ska komma ihåg att uppdatera för er och ta lite för och efterbilder! :)
Kunde egentligen åkt själv och lånat bilen men mina föräldrar får åka med för smakråd och lite hjälp med persienner och andra saker. Om inte att bära in allting när vi kommer hem igen! Man får ju utnyttja resurserna! 
På tal om något kul! Terese Fredenwall, som dessutom var med i mello igårkväll började följa mig på twitter! :) Gjorde det lite roligare att twittra nu helt plötsligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback