Klippning, gymkort, solsken!

Publicerat: 2013-02-28 kl: 22:03:45 i Dagbok
Riktigt härlig dag! Varmt som satan när jag vaknade dock, fick fönstrena putsade (eftersom hon innan missat att göra det), vädrade ur lägenheten. Fick trevligt sms som bjöd in till hundlek med Mamma och Syster så det blev en promenad dit. Sen lunch hos Mamma och lite efter det klippning hos Mike på Shades hårsalong! Alltid lika skönt att kunna ringa och få tid nästan en kvart senare! Hämtat ut gymkort och njutit av kvällen, faktiskt pluggat lite med (förvånande nog), ska bara sammanställa inlämningen och skicka in den imorgon innan jag börjar på nästa! 
 
Tanken var också att jag skulle ta och faktiskt ta mig en tur på löpbandet imorgon men vi får se hur det blir, börjar känna av förkylningen lite smått igen och den får inte komma tillbaka för då kan jag inte komma igång med träningen!
#36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback