Recension: 50 nyanser av frihet

Publicerat: 2013-02-12 kl: 15:32:00 i Boktips
Jag kan säga att det var med väldigt blandade känslor som jag började läsa den här boken. Jag ville inte att det skulle ta slut för att jag var så fast. Min lilla verklighetsflykt bland allt packande osv ;)
Hur som helst, livet fortsätter för Ana och Christian, de stöter på nya hinder och det blir stundtals tyvärr lite segt. Mitt i boken tycker jag att det går långsamt och sen helt plötsligt händer det en speciell sak och allting rullar på bra igen. Så absolut inte lika bra som de andra böckerna. Det hoppas lite i tiden också utan att det skriver hur långt fram det är eller liknande. Vilket gör det hela lite klurigt men inget som man tycker är jobbigt mer än att jag stör mig på det. Totalt blir det alltså "bara" 4 av 5 för sista boken i Grey triologin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback