Dåligt humör.

Publicerat: 2013-01-08 kl: 21:08:00 i Dagbok
Idag är ingen bra dag, jag är så sjukt lättirriterad! Små saker som bara kommer ivägen för flytten, andra saker som bara krånglas till och det känns inte längre lika lätt som det borde vara och som jag vill att det ska vara!
Tänker inte ta ut mina tankar mer, men alla småsaker som jag inte har förlåtit folk för och saker som jag irriterar mig på bubblar upp. Så om du fått stå ut med mitt humör nu under kvällen, förlåt! Jag ska bättra mig tills imorgon men kvällen får vara sån här nu. Massa mys och serier får göra det lite bättre, studierna tar jag imorgon :)
P.S Glöm inte bort att det är okej att inte vara på topp! Det är viktigt att alla känslor får ta den plats de behöver och man måste tillåta sig själv att visa att man inte är okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback