Kort sammanfattning av 2012

Publicerat: 2013-01-02 kl: 22:47:42 i Dagbok
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Tog studenten i juni!
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Skulle börja träna, höll igång ett tag av vad jag kom ihåg!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Nathalie och har en del vänner som ska bli föräldrar under 2013.
Vilka länder besökte du? 
"Bara" Sverige, men hade det mycket mysigt med vänner i solen i all fall!
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
Träning! Mer nyttig mat och en massa matinspiration.
 
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
 
Studenten 8 juni, Andreas och jag (igen, 27 juni).

Vad var din största framgång 2012?
Tog studenten med bra betyg i alla ämnen, vissa Godkänt men det var helt okej enligt mig. Man kan inte vara bäst på allt! :)
 
 
Största misstaget?
Acceptera en högskoleutbildning som jag egentligen inte vill läsa.
 
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vanliga förkylningar, ingen större sjukdom men har varit i släkten som tur är har gått bra :)

Bästa köpet?
Hungerspelen och 50 nyanser av honom! Mitt boknörderi har kommit igång igen och slår nog nästan alla nya sminkpryttlar! :D
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Hudvård, smink och liknande. Har även spenderat en del på inredning men jag tror inte att det är på samma nivå riktigt än!
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Solen, människorna och alla trevliga grillkvällar.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Alla Glee låtar, Cry me a river - Michael Bublé och alla jullåtar.
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat och haft roligt.
 
 
Hur tillbringade du julen?
Med familjen, inte som vanligt alltså men det blev riktigt bra i alla fall. Kvällen spenderades med pojkvän och hans familj.
 
Blev du kär i år? 
Kär igen, eller förälskad, ja till båda :)
 
 
Favoritprogram på TV?
Har sett många serier, men inga direkt på tv. Glee, Greys och Happy Endings tror jag är bästa än.
 
 
Bästa boken du läste i år?
 
50 nyanser av honom. 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade med familjen och tårta, relativt nyinflyttade i lägenheten mitt i centrum!
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Bekväm, allting för att göra så bra ifrån mig på lektioner.
 
 
Vad fick dig att må bra?
 
Solen, vänner, Andreas (både och) och framför allt släkten och familjen. Men även, en massa godis till hösten när jag började äta igen!

Vem saknade du?
Johanna och Elin, Johanna träffade jag under en helg uppe hos henne, Elin är numera utomlands tills i vår (om inte mer!). Vi måste träffas alla tre snart, vore toppen med en helg hos mig i nya lägenheten ;)
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Nya vänner, nytt folk rent allmänt och mer ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback