Recension: 50 nyanser av mörker

Publicerat: 2013-01-05 kl: 17:30:23 i Boktips
Femtio nyanser av mörker är den andra boken i E L James succéserie om Christian Grey & Anastasia Steele.
Precis som i första boken så var jag helt fast. Även denna bok slukades på endast två dagar och jag kan inte mer än att medge att jag älskar dom! Det enda minus jag har att dra till med är att jag tröttnat lite på att läsa detaljer om deras sexliv, men visst det lyser upp även den andra "vanliga"  kärlekshistorian. Det är inte som någon av de andra böcker jag läst med kärlekshistorier så man är verkligen helt fast! Jag börjar undra vad jag ska göra när jag inte har någon mer av böckerna att läsa efter att jag är klar med trean! ^^

Betyget blir trots att jag fastnat totalt 4.5 av 5 eftersom man tröttnar lite på sexbeskrivningarna. Men det kan ju vara helt annorlunda för er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback