Té terapi!

Publicerat: 2013-01-17 kl: 21:19:30 i Hjärtats fröjd
Världens bästa storlek på témugg, fyller ungefär 0,5L i den varje gång ;)
 
Jag tror seriöst att jag har hävt i mig tre sådana här stora koppar nu, kom hem förut ifrån att få ha varit med och "lekt" lite fotoassistent med en vän som är fotograf! :)
Har väl dragit på mig en förkylning eller något tråkigt, frös som fasiken när jag kom hem så jag bäddade ner mig i sängen med té och serier. Tittar för nuvarande på absoluta sista avsnittet av Gossip Girl! Lite hemskt är det, kommer sakna den serien! Nu ska jag fortsätta dricka té och tycka synd om mig själv, imorgon krävs det nya tag.

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Älskar stora tekoippar:D

Svar: Ja jag gör det med, hemska är att detta är mammas så jag måste skaffa mig några innan jag flyttar ^^
Jennifer

2013-01-19 @ 14:43:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback