Wanties from Bangerhead!

Publicerat: 2013-01-09 kl: 15:08:00 i Hårvård
Absolut sjukt sugen på dessa små (inte så små flaskor) men naggande goda saker till mitt hår, har dock fortfarande kvar av mina Tigi Bed Head 750ml flaskor så det får bli efter detta och inte innan :)
Allting finns inne hos Bangerhead och är mer eller mindre rabatterat! 
L'Oréal Absolut Repair Cellular Shampoo (1500ml) 379kr.
Pump L'Oréal (1500 ml) 59kr.
L'Oréal Absolut Repair Cellular Conditioner (750ml) 379kr.
Pump L'Oréal (750 ml) 59kr.
John Paul Pet Tearless Puppy & Kitten Shampoo 149kr.
John Paul Pet Instant Detangling Spray 159kr.
 
Jag har inte skrivit detta inlägg och fått betalt eller fått varor hemskickade. Jag tipsar bara eftersom jag vet att Bangerhead har bra priser och dessutom snabba leveranser. Jag gillar dom men det är alltid självklart upp till var och en. Det går förmodligen att komma över vissa produkter billigare via exempelvis ebay.com eller liknande sidor, googla runt lite så kan ni säkert göra en del fynd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback