Bygger egen sänggavel

Publicerat: 2013-05-27 kl: 13:48:51 i Dagbok
Nu känner jag mig nästan hemsk igen för att jag inte skriver något, igår var jag iväg med mamma och pappa hem till mormor & morfar, vi hälsade på min gammelmormor och firade lite morsdag (absolut inget som vi brukar göra så det var trevligt).
Skissade upp min plan på sänggavel med morfar, så fick han se lite vad jag tänkt mig, han kollar över och så får vi se vad som går att göra. Hämtat en spegel till min hall och lite andra trevliga saker! Alltid mycket roligare att återanvända saker som gått i släkten än att hela tiden köpa nytt. På tal om nya saker, jag ska försöka visa er allting som har hänt hemma hos mig så fort jag orkar spela in en video, tror inte allting gör sig på bild tråkigt nog!
Lite sån stil har jag tänkt mig på min sänggavel fast med inbyggda hyllor vid kanten av sängen också, lätt att fixa (tycker jag), frågan är bara material, färg och mått och lite finlir så är det nästan klart med skissandet.

Kommentarer
Postat av: Liie

Åh älskar att bygga eget och rita och planera! Ser ju ut som en fin sänggavel du vill göra, hoppas det kommer gå bra att bygga den :)

Svar: Som tur är, är det inte jag som ska snickra ihop den, det hade blivit alldeles för snett och skrangligt då ^^
Jennifer

2013-05-28 @ 23:17:36
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback