New Habits

Publicerat: 2013-05-29 kl: 19:52:00 i Dagbok
Nej nu är det slut på segandet och det gäller att komma igång! Från och med nästa vecka ska jag försöka komma in i nyttigare vanor och på något sätt även komma igång med träningen igen. Allting går ju inte att hoppa in i för snabbt eller hur som helst heller, men målet är att äta så mycket grönsaker som möjligt och försöka att laga mat från grunden istället för att köpa halvfabrikat!
Utöver detta ska jag komma i säng i tid på vardagar, dricka vatten i bra mängder (dricker alldeles för lite som det är nu), äta minst 5 mål mat (inklusive mellanmål) om dagen och minska ner på socker och snacks!
Vill ni vara med och peppa varandra kommentera så kör vi! Det är alltid lättare att kunna peppa varandra när det svackar, men glöm inte bort att belöna er ibland med, jag ska ha en dag i veckan när jag verkligen får äta precis vad jag vill. Lördag tyckte jag passade bra men ska även då försöka hålla mig till måttliga mängder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback