Youtubekärlek & Bloggkärlek

Publicerat: 2013-05-13 kl: 16:46:00 i Dagbok
Det blir mycket tipsande och många youtubeklipp som länkas (och visas upp som inte är mina), men jag tycker inte att det gör så mycket.
Många påminner om det här med bloggkärlek, samma sak är det med youtube, bara för att det inte är mitt videoklipp betyder det ju inte att jag inte kan visa upp det. Jag följer många olika kanaler på Youtube som jag tycker är jättebra och jag visar mer än gärna upp deras sminkningar och matvideos och liknande. Just för att det är så himla bra gjort av dom! Jag vill ge dom lite mer visningar med, det handlar inte bara om att jag ser något jag tycker är coolt och sen gör en egen video om det utan jag delar andras "original" istället. Det går snabbare för mig eftersom jag just nu inte har tid eller ork att spela in eller redigera videosar, så ni får stå ut!
 
Har ni några bra tips på youtube kanaler som jag borde följa så kommentera nedan! Även om det kanske är er egen kanal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback