Goldwell Dualsenses Ultra Volume Schampoo & Balsam

Publicerat: 2013-10-16 kl: 15:46:33 i Hårvård
 
I början av sommaren fick jag några produkter hemskickade i Goldwells nya produktserie Dualsenses Ultra Volume. Schampoo, Balsam, Volume Boost spray, Volume touch up spray och Volume style spray.
Både schampoo och balsam har faktiskt tagit slut, jag har använt det hela sommaren och jag älskar det! Har dock inte hunnit testa volume sprayen så mycket eftersom jag håller på och gör slut på en annan. Återkommer med mer recensioner om de andra produkterna så fort jag har hunnit testa dem lite mer. 
 
Goldwell Dualsenses Ultra Volume Schampoo 4,5 av 5.
Goldwell Dualsenses Ultra Volume Conditioner 5 av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback