Nattligt pladder

Publicerat: 2014-07-14 kl: 23:54:30 i Dagbok
Jahapp så här sitter man igen, försöker fortfarande komma ikapp mina youtube prenumerationer och har en riktig vilde i magen! Som för övrigt jag har en del att uppdatera er om imorgon efter Mvc besöket! 
Handlingen är avklarad (i alla fall en del av den, fick inte plats med allt i korgen). Pillat lite med sovrummet och möblerat om (skjuvit runt möbler), försökt planera in plats för en byrå och lite annat smått och gott. Pysslat med småsaker helt enkelt och jag är så fruktansvärt rastlös nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Snart är klockan dessutom 24:00, vilket betyder att den är snart 06:00 i Kina. Då går M upp och så får vi en liten pratstund förhoppningsvis. Trött som skam också men orkar inte riktigt samla energi att gå upp till toaletten och tvätta ansiktet osv. Borde göra det, och ska nog göra det alldeles strax.
Vi hörs imorgon, hoppas att er måndag varit toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback