Den äkta svenska sommaren?

Publicerat: 2014-06-13 kl: 09:56:01 i Dagbok
Sådär klurigt väder idag, ska iväg och fira en student (Grattis i förskott!). Men molnen finns, vet inte hur värmen är alls... Tar något svalt på mig ifall att det smäller till och blir svinvarmt, sen får jag väl ta med mig en tröja eller något jag kan slänga på mig också. Kan nästan slå på stort att jag kommer vara den som kör hela vägen hem sen också. Inte mig emot för då bestämmer jag vad som spelas i musikväg ;) 
Haha nej men skämt åsido, nu måste jag sätta fart! Ska fixa iordning håret, packa och göra mig iordning rent allmänt samt plugga innan jag blir upphämtad. Känner redan hur stressen smyger sig på! 
Morgontrötta katten hälsar ifrån sängen, den latmasken har inte gått upp än! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback