Helvete vilken natt!

Publicerat: 2014-06-05 kl: 14:57:42 i Dagbok
Märker verkligen hur jag flyttar fram pluggandet gång på gång på gång, nu har jag satt igång med projektet att göra plats för M´s kläder i min byrå istället. Borde egentligen bara vila med tanke på vilka jobbiga sammandragningar jag hade igår och inatt men rastlös som jag är måste jag få göra något i alla fall. Lugnt och försiktigt är ledorden! 
Belönar mig själv med iskall cola och hembakade vaniljdrömmar och ett försök till att försöka få lite mer ordning på allting innan kvällen sen spenderas med tvättande. Springa i trappor är ju jättebra för foglossning har jag hört ;) 
Som tur är syns det i alla fall inte på mig hur sliten jag är... Till och med flyttat över datorn till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback