Lördagsfrukost

Publicerat: 2014-06-28 kl: 09:58:27 i Dagbok
 Satte precis ner rumpan i soffan och tänkte ta mig en långfrukost! Har planerat upp dagen och ska efter frukosten sätta fart och försöka packa upp det sista... För det är verkligen det sista! Bara fyra lådor kvar att packa upp och få in i skåp och förråd, känns fruktansvärt härligt. Efter det måste jag börja tänka ut vad jag ska packa med mig till Kina... Rensa kylen behöver vi också göra, ja för nu är det ju inte bara jag som är boende i lägenheten (nya också), vi är ju två! Eller tre om man räknar med pyret. Hoppas ni har haft en bra vecka och att regnet gjort en hel del mysiga innedagar med film eller serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback