Så kan det gå!

Publicerat: 2014-06-03 kl: 13:37:21 i Dagbok
Tanken med idag var att jag skulle plocka iordning, städa och diska. Samt även hinna med att spela in ett avsnitt till youtube! Var ett förbaskat bra tag sen jag gjorde det, till och med så pass att jag är sugen på att sätta igång. Men så kom kroppen ivägen igen, den strejkar, säger nej och jag orkar inte kämpa emot. Kan ju inte spela in i en stökig lägenhet (ser inte speciellt bra ut på kamera)... Ska försöka sparka igång mig tills imorgon i alla fall för då kommer tjejen som vi ska byta lägenhet med över igen och så ska vi fylla i lite papper, hon vill nog ha lite mått på lägenheten (byter från 63 till 26 kvm för hennes del). Så jag förstår att hon gärna ville planera lite mer. Jag ska ta och drömma mig iväg lite med planering och kanske försöka starta Sims igen (var också ett bra tag sen nu). 
Påfyllning av underkläder (hemska storlekar som bara ändras, höfter ni får gärna sluta bli breda nu)... Totalt sex nya par blev det ifrån H&M.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback