Låt inte bilderna lura er

Publicerat: 2014-11-24 kl: 12:29:34 i Barnen & Vardag
Vilken skitmorgon det har varit. Först började vi med att Hjalle var kinkig direkt när han vaknade 06:00... Inte en tid jag kände att jag ville gå upp, 8 satsade jag på. Mat och gos i stora sängen hjälpte inte så vi gick upp vid sju och tände ljus, bytte om och tempade även honom eftersom jag tyckte han var varm. Stackarna har alltså feber idag, 38,7 låg den på imorse. Så han fick alvedon och sen somnade han i babysittern.
 
Vid niotiden laddade jag upp oss för att åka iväg till sjukhuset, jag hade nämligen tid på hudmottagningen. Men när vi strulat oss ner med vagn, babyskydd, bebis, jag och alla nycklar ner i garaget och krånglat in oss i en bil som först inte gick att låsa upp så startar inte biljäveln. Så fruktansvärt förbannad! Så bara att vända upp till lägenheten igen, ringa upp hudmottagningen och boka om tiden. Förstående personal när man berättade läget också, vi kan ju inte åka buss på grund av infektionsrisken (sjukt irriterande). 
 
Nu saknas bara att något mer händer innan vi ska iväg till bvc för att väga och mäta också. Jag har i alla fall lyckats bota min feber och fått i mig mat (mår illa av att äta frukost direkt på morgonen), men fick inte i mig något förens nu. Imorgon och kvällen kan verkligen bara bli bättre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback