Bröstmjölk och mat...

Publicerat: 2014-10-08 kl: 15:05:00 i Mat & Amning
Det här med bröstmjölk går att prata om i all oändlighet. Jag har nu över 30 flaskor i frysen med mjölk som är fyllda från 100ml och uppåt till 130 om inte lite me i varje flaska. Därför har jag bestämt mig för att donera en viss mängd bland annat för att jag vet hur viktigt det är för små barn att få bröstmjölk från början och dessutom fick Hjalmar det innan jag fick ut mjölk så han fick min istället. Kan jag göra samma sak för någon annans barn och ge dom en bra start på livet är det toppen! Så ni som har barn under tre månader (tror bara det är så små barn det gäller) och känner att ni vill donera mjölk kontakta närmaste sjukhus så hjälper dom er tillrätta med vart ni ska vända er! Det är supervärdefullt med mjölk den första tiden.
 
Nu återstår att se om jag är godkänd som donator bara, hälsodeklaration och invänta vad dom säger uppe på neonatal! Blodprovet och hälsodeklarationen var inga problem, var väl snarare lite frågetecken kring att jag varit i Kina i en vecka i år... Håller tummar och tår för att den kan doneras, för i min frys får den inte plats! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback