Skoputjämnare och flikar som är i vägen...

Publicerat: 2014-10-30 kl: 08:49:00 i Mat & Amning
Alltså hur har jag kunnat missa den där smarta fliken förut! Jag har inte förstått att man liksom ska dra av skopan däremot så man får en helt perfekt måttad skopa. Hur dum kan man vara? Det står ju till och med på förpackningen att det är det den är till för! Jag som bara tyckte den var irriterande och ivägen när man skulle trycka ut kanterna för att kunna komma åt pulvret. Tacka vet jag att man känner sig bra dum när man vänder på paketet och fattar... 
 
Dessutom har HIPP en skophållare på andra sidan paketet! Varför har inte alla andra tillverkare också detta?! Supersmidigt ju att bara stoppa ner den och sen försluta påsen igen. Förstår inte hur jag har kunnat klara mig utan det heller tidigare! 
Har ni gjort något liknande? Berätta gärna så jag slipper känna mig själv i dumheterna! 
Vad använder ni andra för någon ersättning förresten? Om ni nu använder ersättning såklart och ni får gärna skriva varför ni valde just den sorten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback